zondag 17 juni 2012

Sketch challenge Scrap 365!

Op het blog van Scrap 365 staat een mooie sketch waar ik mijn eigen draai aan heb gegeven.
Dit is de sketch:

En dit heb ik er mee gemaakt met het prachtige papier van Bo Bunny, Country Garden:
Ik heb een wit vel cardstock als basis genomen, deze heb ik gesprayd met glimmermist, roze. Op de foto zie je het haast niet, maar er zit een roze gloed op het papier. Linksboven en rechtsonder heb ik gestempeld met crusched olive distress ink. De kleine vlindertjes zijn gestempeld met de kleur victorian velvet, hier heb ik ook de rand van het cardstock mee bewerkt. De vlinders zijn met 3D tape bevestigd. De kleinere zijn uit een stans van Tim Holtz gemaakt en ook van de vlinders heb ik de randjes gekleurd met victorian velvet.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat. Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Alida, schattig die vlindertjes die naar het bovenste stukje vliegen

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Alida, wat mooooooooooi.
    En op wit cardstock? moest eerst drie keer kijken of ik wel op het blog van Alida zat ;-) Ook mooi om te zien dat je het stempelen ook bij deze layout hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous layout!!! I LOVE that big butterfly! It`s so sweet. Thank you for playing with us at Sketchbook365 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fabulous LO, love the flourishes. Thank you for takinf part in our challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Layout. That donkey looks like he's smiling! Thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful page! I love this take on the sketch (looks like the donkey does too)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous - love the page and the donkey!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful LO - like the colours you have used!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pagina, Alida!! Mooie details en mooi met die zachte kleuren. Bedankt om met onze challenge mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!