woensdag 20 november 2013

Deck of Me oktober 2013!

Het is al half november, jullie hebben er dus even op moeten wachten, maar hier is dan mijn deck of me (DOM) van oktober. Anita had weer inspirerende woorden gevonden en daar heb ik de volgende kaartjes mee gemaakt.

Week 41:Kijk;
Kijk, dat ben ik, heerlijk roze. De ondergrond heb ik dit keer gemaakt met dylusions ink spray, het kader is gemaakt met de mooie postzegelstans van Tim Holtz.

Week 42: Dierbaar;
Nou, dat was niet zo moeilijk, mijn katten zijn me erg dierbaar dus die moesten op dit kaartje terugkomen. De ondergrond is eerst door de big shot gehaald met een embossingfolder en daarna gesponst met distress inkt.

Week 43: Lach;
Deze foto zegt meer dan genoeg, voor de mensen die me heel goed kennen, die weten dat ik zo'n lachje kan hebben met een opgetrokken neus, erg he...., maar goed, dat is ook me. Deze ondergrond is gemaakt met gesso en acrylkrijtjes en water.

Week 44: Kinderlijk;
Ja en bij kinderlijk hoort Disney, zo leuk op de foto met Mickey Mouse. De ondergrond van dit kaartje is glossy papier en ik heb alcoholinkt in water gedruppeld en het kaartje erdoorheen gehaald. Heel simpel, maar een gaaf en verrassend effect.
Het jaar loopt alweer naar het eind, inmiddels zitten we in week 47 en het is zo leuk om te zien hoe mijn deck elke keer weer verder groeit. Ik blader het dan ook regelmatig door.

7 opmerkingen:

  1. Leuke ideeën bij de gegeven woorden. Zijn allemaal even mooi.

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer heel mooi geworden Alida! Ik vindt je foto met je neusje heerlijk spontaan!!
    Hoort echt thuis in een deck of me toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zijn ze weer Alida, ik vind de foto van je katten echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn leuk en wat een leuke katten heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal weer erg leuke uitwerkingen.
    Ik vind je "lachende neus" foto ook erg leuk, ik ga er zelf van lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer allemaal heel leuk en je blijft helemaal bij, geweldig hoor! De katten zijn erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig dat je het nog steeds volhoudt zeg! En mooie kaartjes ook stuk voor stuk, leuk al die verschillende technieken. Ik heb nog steeds het plan om mijn DOM af te maken....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!