maandag 28 april 2014

Memoboekjes!

Ik kan het niet laten, al die mooie papiertjes vragen er gewoon om om als omslag voor een memoboekje te dienen. Verder heeft het eigenlijk weinig nodig. Het groene boekje is een plaatje van Graphic 45, hoekjes afgerond en een strookje washi tape op de rug. Mooie tekst stempel voorop en binnenin, bijpassende bloemetjes en plaatjes binnenin en ik heb weer een leuk cadeautje liggen.





Dit is een memoblokje waar je papiertjes uit kunt scheuren, ook hier een plaatje van Graphic 45 gebruikt en verder helemaal niets. Het plaatje zelf is al mooi genoeg vind ik.

4 opmerkingen:

  1. Ja soms is papier idd zo mooi dat het weinig meer nodig heeft, leuke blokjes zijn dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vooral die met het vogeltje echt heel mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Lief elfje en mooi blauw pimpelmeesje.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie boekjes, prachtig papier Alida!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!