zondag 26 juli 2015

Tim Holtz Tag juli 2015!

Op de valreep van juli vandaag de Tim Holtz tag van juli gemaakt. Ik heb niks met de 4e van juli, maar ik heb een andere insteek voor deze tag gekozen. De gekke vogeltjes van Tim vind ik zo leuk dat ik dit sneue vogeltje er bij heb gepakt. In combinatie met de tekst en de technieken van Tim is het toch wel weer een echte Tim tag geworden.
Aan het eind kwam er een vonkje uit mijn heattool en sloegen ineens de stoppen door , daar moet dus een nieuwe voor komen, wel even schrikken hoor.


19 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Alida,
    jammer van je heattool, gelukkig te vervangen
    op naar Augustus
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke tag met dat sneue vogeltje en mooie kleuren weer.
    Heel jammer van je heattool en dat is zeker schrikken als de stoppen doorslaan. \groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou kan me voorstellen dat dat schrikken is, gelukkig liep het goed af en is je mooie tag af, zo leuk die vogeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks he vonkje een suoer tag geworden, jammer van he heattool.
    En wat zijn ze toch cute deze vogels

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That bird makes me smile! Cool take! Congrats on your win!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, heb je al een nieuwe heattool?

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat gaaf Alida, je hebt een prijs gewonnen bij Tim Holtz !!!

    gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh those birds are so sweet! Congrats on your win!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your take on this months tag!! Your colors are beautiful. Totally creatively beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congratulations on your win! Your whimsical tag is adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi There Alida! What a wonderful version of Tim's July tag! Love how you oriented the ripped panels! Congratulations on your Win!! XOXO-Shari

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations on your July win. I just love that fat cheeky bird.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your cute tag...congrats on your win!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your bird tag! Congratulations on your win...I see a new heat tool in your future :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So sweet and beautiful! Congratulations on your win!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi en gefeliciteerd!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!