zondag 18 september 2016

Veel liefs!

En hier is 'ie dan, mijn bijdrage voor de challenge van Art Journey van deze maand 'cijfers en letters'.
Voor de ondergrond heb ik gebruik gemaakt van een restje van de gelli plate op een printerpapiertje. Wel wat dun om op te stempelen maar met een beetje beleid gaat dat wel. Het geheel gemat op zwart cardstock. De vlinders heb ik ook gestempeld op wat restpapier en die uitgeknipt en opgeplakt. Tekstje erbij en natuurlijk de vlinder ook op de envelop en in de binnenkant van de kaart gestempeld.




7 opmerkingen:

  1. Super leuk heb je deze kaart gemaakt en ook leuk voor de postbode.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Alida, super die felle kleurtjes die zo mooi afsteken tegen het wit! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart Alida! Fijn he, dat je ook met restjes iets moois kunt maken. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!