dinsdag 2 juli 2013

Deck of Me juni 2013!

Ik maak nog steeds elke week een 10x15 kaartje naar aanleiding van een woord wat Anita op het SA forum plaatst, op die manier heb ik nu al 27 kaartjes van mijn deck of me. Het is voor mij een mooi middel om dingen te verwerken en een plekje te geven.

Week 23: Huisdieren:
Onze 3 poezen, Grover, Eowyn & Arwen.
De ondergrond is gesponst met distress inkt en met waterdruppels natgemaakt voor een mooi effect.

Week 24: Natuur:
Het uitzicht over de vijver naar ons huis, mooi he? Deze ondergrond is met de gelliplate gemaakt en daarna met een template eroverheen met acrylverf.

Week 25: Jij:
De ondergrond gesponst met 3 kleuren distress inkt en daarna kort in een zeepsopje gedoopt en gedroogd met de heatgun, dat geeft een mooi effect.

Week 26: Ontdekken:
En weer een ondergrond met de gelliplate gemaakt en daaroverheen de tekststempel met ontdekken gezet.

Week 27: Ik ben:
Ook hier heb ik de gelliplate gebruikt en met allerlei huishoud artikelen en cijfers de ondergrond gemaakt, daarna met een template en blauwe verf de ronde bolletjes gemaakt.
De gelli plate is zo'n uitkomst om mooie achtergronden te maken die je later dan zo kunt gebruiken.

7 opmerkingen:

  1. Mooi Alida en top dat je dit zo volhoudt, respect voor je
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal, ik vind het ook heel knap dat je het nog steeds volhoudt. Wel heel leuk om later terug te bladeren.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij lekker produktief Alida en wat een mooi resultaat, ik vind de tekst over de poezen heel mooi evenals jullie uitzicht...wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je dit kan volhouden maar zoals je zegt
    dat je zo dingen goed kunt verwerken is natuurlijk wel fijn.
    Prachtige creaties zijn het weer. die met zeepsopje lijkt me ook een leuke techniek.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dat ziet er leuk uit allemaal! Een mooie manier
    om dingen te verwerken en te bewaren! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja,ja waar zouden we zijn zonder gelli plate . . . . Hahahahaha

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Weer eens je blog gevonden.....wat een super leuke kaarten zijn dat zeg. Ik heb dat nog nooit gezien op SA forum, goed idee. Leuk om allerlei techniekjes uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!