donderdag 26 juni 2014

Een paar kaartjes!

Ik heb lekker vakantie en af en toe neem ik dan even de tijd om lekker aan de knutsel te gaan, zo heb ik deze week nog een paar kaartjes gemaakt.
De basisstempel van Tim Holtz heb ik met 3 verschillende kleuren blauw gestempeld, daaroverheen de vlinder van Art Journey met zwart gestempeld. De vlinder nog een keer gestempeld en gekleurd met distress markers en alleen het lijfje vastgezet. De tekst van Tim Holtz vond ik wel leuk bij de rommelige achtergrond staan. Het kaartje op blauw gemat en met 3D tape op een blauwe kaart geplakt.
De achtergrond heb ik gemaakt met verschillende kleuren distress markers die ik met behulp van de blaasbalg tool van Tim Holtz (hoe heet dat ding?) op het kaartje heb gemaakt. Daaroverheen de bij van Art Journey gestempeld en ingekleurd met de markers, de vleugeltjes heb ik gebleekt. Kaartje gemat op zwart en met 3D tape op de kaart geplakt.
 
Deze achtergrond is gemaakt met verschillende kleuren bister, de sneakers met zwart gestempeld en het geheel gemat op zwart. Met 3D tape op de kaart geplakt en de tekst op de zijkant gestempeld.
Toen ik eenmaal bezig was met de bister heb ik gelijk nog maar wat meer achtergrondjes gemaakt, dus nu heb ik heerlijke vieze vingers, maar nog heel veel inspirerende achtergrondjes klaarliggen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Alida! De eerste is helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt, de sneaker stempel ook net binnen gekregen zo leuk............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een leuke kaartjes zijn dit Alida en heerlijk
    dat je nu vakantie heb. Geniet er lekker van.
    Die met dat bijtje vind ik zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes!! Vind die schoenen/gympenstempel zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS: en geniet lekker van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk prachtige kaarten Alida, ik vind de stempel van de sneakers zóóó gaaf! Geniet van je vakantie maar dat gaat zo te horen en zien vast lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn MOOI allemaal! Heerlijk vakantie en kunnen freubelen wat je wil.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!