zaterdag 9 januari 2016

In the sea!

Een onderwater kaartje om mee te doen met de challenge van Art Journey, gebruik een template.
Ik had al heel lang ongebruikt (herken je dat?) een template liggen met schelpen en zeepaardjes, deze heb ik nu gebruikt met distress inkt op een ondergrond van brusho. Daaroverheen de mooie schelpen stempelset van Art Journey gebruikt in combinatie met de druppels en het rondje. Ik heb de schelpen gemaskerd en daarna wat gebleekt met pure bleek. Ook het zeepaardje heb ik op die manier meer op de voorgrond gezet. Een tekstje en wat witte accenten en het geheel gemat op zwart en op een witte kaart geplakt. Binnenin heb ik het zeepaardje nog een keer gestempeld en ook op de envelop prijkt'ie.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Alida! Mooie kleuren ook... en een ongebruikt stencil......dat heb ik nou noooooiiiit .... :) Liefs Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je weer heel leuk gemaakt en schattig dat zeepaardje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Alida, fijn dat je ongebruikte template nu van pas kwam :) Leuk dat je weer meedoet met onze challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi,bedankt voor het meedoen aan de Artjourneychallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!