zondag 3 januari 2016

Proficiat!

Mijn 1e kaartje in 2016 heb ik gemaakt voor de challenge van de Stempelwinkel. De uitdaging is om een wild dier op je project te verwerken. Ik had deze mooie stempel van een olifant liggen, in combinatie met de achtergrond gras stempel en de blaadjes van design by Rynn; allemaal stempels van de Stempelwinkel. De achtergrond is gemaakt met verschillende kleuren brusho en de olifant heb ik na het stempelen wat gebleekt. De blaadjes ingekleurd met distress inkt en een waterpenseel, hier en daar wat witte accenten met een witte pen aangebracht. Uiteraard tot slot de randjes aangezet met distress inkt. Het geheel gemat op zwart en op een wit kaartje geplakt.


8 opmerkingen:

  1. Waaw wat knap zeg !
    Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die is gaaf gemaakt, Alida een plaatje

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh die stempel is echt mooi zeg!!Leuk kaartje heb je ermee gemaakt !
    De beste wensen voor 2016 !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Alida wat een geweldige goeie start heb je gemaakt.
    Prachtige kaart.
    Een heel fijn en gelukkig nieuwjaar wens ik jullie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!Leuke stempel zeg!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst de beste wensen voor 2016.
    Wat een prachtige kaart! Geweldige combinatie van stempels, die blaadjes doen het prima! Ook de Brusho kleuren passen perfect, het geheel is een genot om naar te kijken!
    Dank je wel dat je weer met onze challenge meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww wat een prachtige kaart Alida, gave stempel zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, die bladeren en die olifant, goed gevonden. Bedankt voor het meedoen met de stempelwinkelchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!