woensdag 29 augustus 2012

O&A Fietsen!

Ja, je leest het goed, Okko & Alida fietsen! We hebben deze maand onze oude fietsen ingeruild voor nieuwe en ja dat moest natuurlijk gescrapt worden.
Hiervoor heb ik de sketch 222 van creative scrappers gebruikt.
Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, de ondergrond is wit cardstock en deze heb ik ingesprayd met 2 kleuren dylusions ink spray. Dit geeft iets meer kleur dan glimmermist.
De letters zijn van kraft cardstock en bewerkt met crackle accents. O&A heb ik ook nog gekleurd met een distress marker.
De fiets is een stempel en die heb ik gekleurd met de distress markers. Ik vind deze stempel zo toepasselijk. Bedankt voor het kijken en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

4 opmerkingen:

  1. Grappig! Leuke layouts heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zulke leuke fietsen, gezellig met zo'n picknickmand voorop. Leuke layout heb je er van gemaakt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf gedaan en wat een leuk detail met die stempel van de fiets. En heerlijke kleuren heb je gebruikt, ook mooi met Dylusions inkt erbij. Al met al een prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!