vrijdag 3 augustus 2012

Grover!

Onze Noorse Boskat Grover blijft een geliefd foto object en al die foto's moeten natuurlijk worden gescrapt.
Op deze foto's heeft ze zich helemaal opgevouwen in een kattenhuisje op de krabpaal, lekker rustig en af en toe van grote hoogte even gluren of alles wel goed gaat.
Ik heb de foto's gescrapt op het mooie papier van The Scrapcake, My Private Happiness. Het papier heeft eigenlijk niet zo heel veel nodig, ik vind het al mooi van zichzelf.
Nog wat details.


Bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje voor me achterlaat.

3 opmerkingen:

  1. Ja hij is echt leuk! En wat ik op het blogvan Love Scrapping zei: dat rondje met die poes er in, geweldig!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, deze layout. Maar ja, wat wil je met zo'n prachtig fotomodel!. Het papier is inderdaad al mooi van zichzelf.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!