donderdag 7 mei 2015

Kleurrijke Vlinder!

Voor de uitdaging van de Craft Stamper May Challenge, 'Take a Stamp', Anything Goes, heb ik deze kleurrijke vlinderkaart gemaakt.
De ondergrond is gemaakt met verschillende vrolijke kleuren ecoline en water op fluweelkarton. Daarna gestempeld met de achtergrondstempels in stazon dove grey en de blaadjes en de druppels met iets donkerder grijs. De vlinder met zwart gestempeld. Hier en daar ingekleurd met de distress markers en witte accenten gegeven. De vlinder heeft nog een laag glossy accents gekregen. Het geheel gemat op grijs en blauw en op een witte kaart geplakt.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleurrijke kaart Alida, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Typisch Alida om zo'n vrolijke kleuren te gebruiken. Prachtig gedaan.
    Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk samengestelde kaart Alida...een feestje om te bekijken.
    Maar ik ben dan ook weg van de stempels van Designs by Ryn he :-))
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Prachtig dat subtiele stempelwerk op
    de achtergrond . Een kaart waar ik vrolijk van word als
    ik er naar kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, prachtige kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt met heerlijke vrolijke kleurtjes.
    Die waterdruppels vind ik ook zo mooi.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje, daar word je helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, mooie kaart, prachtige kleuren en mooie stempels!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Alida, kleurig! Thanks for joining in the TIMI challenge at Craft Stamper!
    xxx Ellie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer mooi!!! Vrolijke gekleurde achtergrond en mooie bijpassende vlinder!! Een kaart naar mijn hart!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so pretty ... the colours are amazing! Thank you for joining in with the Craft Stamper challenge ... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card, love those colours! Thanks so much for playing along at Craft Stamper!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!