maandag 25 mei 2015

Onze trouwdag!

Ik heb vandaag weer eens heerlijk zitten scrappen tussen de rommelmarkt bezoekjes door. De foto's van onze huwelijksdag lagen er nog en daar heb ik deze LO van gemaakt. Op het blog van Cards en Scrap is de uitdaging deze maand om 1 grote foto te verwerken en daar vond ik deze foto voor de vuurtoren van Schiermonnikoog wel erg mooi voor.
Ik heb zowel de foto's als het papier aan de randjes wat opgeschuurd. Sommige onderdelen heb ik met foam wat verhoogd opgeplakt. De rode schelpjes zijn gestanst en in het flesje zit flessenpost. Bijpassende teksten gestempeld. Een echte strand en zee LO van een stormachtige huwelijksdag op 22 december 2014!
 



7 opmerkingen:

  1. Prachtige LO van een onvergetelijke dag Alida, erg mooi zoals je het strandthema hebt verwerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!, leuk dat het rood van de vuurturen ook weer in de Lo terugkomt!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie layout heb je van deze prachtige grote foto met vuurtoren gemaakt.
    Die zeester en flessenpost is ook zo mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan en wat zijn ullie toch een geweldig stel

    XxYvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt en wat schattig met dat flesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoihoi
    wat een leuke lieve layout heb je gemaakt .En die foto echt geweldig.
    leuk dat je hebt meegedaan met deze challenge
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!