donderdag 20 maart 2014

Girls just wanna have fun!

Vorig jaar ben ik met Esther naar Sister Act geweest, naar de matinee voorstelling, dus voor aanvang van de voorstelling konden we nog even naar het strand. Natuurlijk hebben we een hoop foto's gemaakt en die heb ik gescrapt in een spread. Helaas heeft blogger weer 1 foto gedraaid, dus weer even van opzij kijken.
Hieronder wat details. Ik heb de foto's gemat op zwart of oranje en 1 foto zelfs dubbel gemat. De wolkjes heb ik gestanst in 2 kleuren en iets over elkaar geplakt. Ik heb met 2 diktes foamtape gewerkt om wat diepte te creëren. De titel heb ik gesneden met mijn cameo. Tot slot heb ik met een zwarte fineliner streepjes rondom de spread getrokken.



Een mooie herinnering aan een gezellig dagje uit, geweldige voorstelling met mooie muziek.

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er weer mooi uit Alida en jullie plezier straalt er af. En zo leuk dat jullie daar naar toe zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh leuk, doe mij zo'n dagje :) en wat heb je dat weer prachtig vastgelegd Alida!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een plezier hebben jullie......heerlijk!!! wat een leuke pagina heb je gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!