dinsdag 4 maart 2014

Tim Holtz Tag Maart 2014!

En daar is 'ie weer, mijn versie op de maart tag van Tim Holtz. Het zijn er 2 deze keer, een techniek met distress inkt en dan dubbel stempelen, zo krijg je een normale variant en een soft focus variant.

 

 
Behalve de inkt en de markers had ik weinig spullen die Tim heeft gebruikt, maar ach, gelukkig heb ik nog heel veel liggen... en heb ik er deze voorjaars tags van kunnen maken. Ik zelf vind de normale variant het mooist, maar misschien heeft dat ook te maken met de stempels die ik heb gebruikt. En wat vind jij?

14 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig Alida, mooie vintage uitstraling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heb jij er mooie tags van gemaakt ! Zo'n vrolijke kleurtjes, echte Alida-kleurtjes. Je hebt er een echt lentegevoel aan gegeven.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tags heb je gemaakt en zo leuk met dat nestje en de vlinders en geeft een heerlijk voorjaarsgevoel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Alinda, grappig dat je met weing van Tim zijn spullen zoiets moois hebt gemaakt.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh.. wat zijn ze leuk geworden Alida! Ik ben met de mijne nog aan t stoeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tags weer Alida, ik vind inderdaad de normale ook het mooist. Maar niet veel verschil hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je dit al zo lang vol houdt! Mooie tags weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi geworden Alida, wat leuk dat je zo met Tim Holtz technieken bezig bent, je maakt supergave dingen steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wauw ik vind ze super !! Ik vind de normale variant ook het mooist. Voor mij word dit een moeilijke, ik heb geen stempels in dit onderwerp of zo. Ga maar eens heel hard nadenken. Groetjes berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ze zijn mooi geworden, de gewone vind ik ook het mooist!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super...........echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn allebei prachtig, de ene wat subtieler, maar ik ga toch ook voor de duidelijkste :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!