zaterdag 16 maart 2013

Cirkels Maart 2013!

Deze maand heb ik 2 cirkels voor Marjolein gemaakt.
De techniek van de maand maart was het gebruik van koperpoets, met koperpoets kun je heel mooi randjes wegpoetsen en die dan weer bestempelen.
De ondergrond heb ik gemaakt met de distress paints, het is echt verslavend zeg. Gestempeld met zwarte stazon.
De 2e cirkel moest als thema te maken hebben met eten en drinken en daar heb ik dit schattige beertje voor gebruikt.
Deze cirkel heeft als ondergrond een paar kleuren distress stain. Het beertje heb ik ingekleurd met de distress markers. Ik krijg er spontaan trek van en zin in de zomer en jullie?

5 opmerkingen:

  1. Gave cirkels Alida! Die achtergronden met distresspaints zijn wel zo super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op mijn blog komt alleen een blanco vierkantje met een klein rood kruisje in beeld. Misschien op picasa verkeerde foto gewist?
    Je cirkels zijn weer mooi geworden. De ene met lekker veel blauw en da ander zo heerlijk Disney.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik kon helemaal niet beantwoorden, wat vreemd.
    In elk geval vind ik deze cirkels heel mooi en leuk die met al die kleurtjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer geweldig geworden Alida, ik vind de kleuren van je koperpoets cirkel prachtig!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!