zondag 17 maart 2013

Tim Holtz Tag maart 2013 en flower challenge!

De maand maart staat bij Tim Holtz in het teken van voorjaar, ter inspiratie heeft hij een heerlijke voorjaarstag gemaakt. En deze tag heb ik weer gelift. Dit is mijn tag geworden.
Op het blog van Tim Holtz kun je uiteraard de werkbeschrijving vinden. En natuurlijk ook nog wat details om het beter te kunnen bekijken.


Ik krijg helemaal zin in het voorjaar met deze tag.
In februari heeft Tim ook nog een nieuwe challenge uitgeschreven met een tattered flower challenge. En ja, als echt Tim Holtz fan moest ik die natuurlijk ook maken.
Helaas, weer een gedraaide foto waar ik niets mee kan, maar het geeft wel een beeld van mijn flower met distress paints en grunge board. Ik heb de flower op mijn Deck of Me, week 11, gebruikt.
De achtergrond is bewerkt met de distress paint en met witte distress paint heb ik de muziekbalk gestempeld.  Ik vind het wel een gaaf effect deze bloem en jullie?

7 opmerkingen:

  1. wat een prachtige Tag Alida, ik heb deze op mn pintrest gezet..zo gaaf .
    Mooie details dame:)

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave tag Alida! Is die bloem met de tattered floral die gemaakt? die heb ik ook nog liggen, toch weer eens tevoorschijn halen geloof ik! Hij ziet er zo gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloen en past zo prachtig bij je foto.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tag Alida !! Heb je dat jute zelf roze gemaakt ?? Je bloem is ook geweldig !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige creaties Alida en
    de jute bloem is geweldig mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er weer wat moois mee gemaakt Alida, ben er zelf nog niet aan toe gekomen. En ook al aan de paints:-)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag, Alida. Weer een hele mooie kleurencombinatie.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!