zondag 3 maart 2013

Deck of Me februari 2013!

Ik hou het nog steeds vol, elke week een kaartje (10X15) maken voor mijn deck of me 2013. Anita plaatst elke zondag een woordje en dit zijn mijn uitwerkingen van februari geworden.
Week 6, Chocolade:
Heerlijk chocolade, maar natuurlijk alle zoetigheid doet het goed bij mij, wat een feest zo'n schaal. De ondergrond van dit kaartje heb ik gemaakt met de distress paints.
Week 7, Sterrenbeeld, de Ram:
Deze ondergrond heb ik met alcoholinkt gemaakt op glossy cardstock. Als je goed kijkt zie je een wolkenachtergrond met een zon/maan gestempeld met zwarte stazon.
Week 8, Zacht:
Nou, dolfijnen zijn ontzettend zacht, in 2008 heb ik met dolfijnen gezwommen, zo bijzonder om dat te mogen doen. Deze ondergrond is met modeling paste en daarna gekleurd met distress inkt.
Week 9, Vuur:
Dat vond ik een lastige, uiteindelijk gekozen voor een vurige ondergrond met de distress paints gemaakt. De letters vuur met goudkleurige verf gemaakt en daaroverheen rode crackle paint. Wat witte accenten en de randjes met rode verf aangezet. Deze vind ik de minst mooie, maar goed, dat mag ook.
Vandaag heb ik alweer week 10 afgemaakt, maar daar moeten jullie nog even op wachten, ik blijf het ontzettend leuk vinden om te doen en ik heb al een hele verzameling inmiddels.

5 opmerkingen:

  1. Jeeeehhh...wat is dit leuk, vooral die met de chocola (mmmm:)) en die met de dolfijnen vind ik super mooi!! Leuk dat je Let it loose gaat doen, ga je vast heel leuk vinden en ik ben erg benieuwd naar je uitwerkingen die je hopelijk aan ons laat zien?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Alida en jij hebt de distress paint al!!!!!!!!!!!!!!Erg mooi hoor!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en gevarieerde creaties heb je weer gemaakt en
    die met de schaal lekkers vind ik geweldig leuk en herken dit wel, hahaha.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie creaties heb je weer gemaakt!!'

    die dolfijnen!! wauww!!

    Dat je dat durfde hihi zo tussen de dolfijnen hihi

    Liefs; Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartjes heb je weer gemaakt

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!