vrijdag 30 augustus 2013

Deck of Me augustus 2013!

Augustus is bijna voorbij, dus ik kan de kaartjes van mijn deck of me van deze maand laten zien. Ik vind het erg leuk om elke week een kaartje te maken en daarbij een stempeltechniek te gebruiken. Daarnaast is het een mooie manier om dingen te verwerken en van me af te knutselen en te schrijven. Week 32: Warmte:
De ondergrond is gesponst met distress inkt en met een template heb ik de zon en de stralen gemaakt. De rest is gestempeld met versafine zwart.
Week 33: Rood:
Deze ondergrond is gemaakt met de distress stains en een brayer, rozenstempel gestempeld en alles gemat op een rode mat.
Week 34: Uitdaging:
Ondergrond gemaakt met witte acrylverf en die gedroogd, dan is het een resist, daarna gesponst met verschillende tinten blauwe distress inkt. Randjes gedistresst en bruin aangezet. In het kleine envelopje heb ik mijn uitdaging verstopt.
Week 35: Nee!:

En dit laatste kaartje is gesponst met distress inkt in verschillende kleuren, met een template en modeling paste de witte vlakjes aangebracht. Heel bijzonder om met al die kaartjes mijn leven in beeld te brengen.

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Alida! Wat een leuke technieken heb je gebruikt en mooie foto's en stempels. Is dat je trouwjurk? Gaaaf!! mijn trouwjurk was zwart met rode accenten. En ik loop echt hopeloos achter met mijn DOM maar nu ik dit zie begint het wel weer te kriebelen. Ach, straks als het herfst wordt haal ik het wel weer in haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je zegt heel bijzonder...mooi, wat zal het onderhand een mooie verzameling zijn Alida!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt en leuke technieken weer. De onderste is zo heerlijk kleurrijk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om zo je maand te verwerken, ziet er prachtig uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Alida, dat wordt een mooi overzicht.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!