zaterdag 10 augustus 2013

Fly Away!

Er staat weer een nieuwe LO sketch op het blog van ScrapPlezier. Ik heb met deze bijzondere foto's van een uil op mijn arm gewerkt, dat was zo gaaf. De uil kwam bij de opening van een gebouw aanvliegen met de sleutel. En ik mocht 'em even op mijn arm hebben en aaien. Lief he?
En natuurlijk nog wat detail foto's.



Wil je weten welke sketch ik heb gebruikt kijk dan even op het blog van ScrapPlezier. Je hebt een maand de tijd om mee te doen en je eigen uitwerking te maken.

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's! De sketch is ook heel mooi geworden! Je bent lekker actief in je hobbykamer, top hoor!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke layout heb je gemaakt. Jammer dat ik wat minder tijd heb anders zou ik hem zeker ook gaan maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie LO Alida en wat een gave foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO is het geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie LO is het geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie lo is dit en gaaf he zo'n vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking van de sketch Alida, de papiercollectie van Kaisercraft is ook top net als de foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!