dinsdag 10 september 2013

Allemaal cirkels!

Vandaag staat de nieuwe LO sketch weer op het blog van ScrapPlezier, een lastige vond ik, allemaal cirkels en wat ga je daar nu mee doen? Het is uiteindelijk een voorblad LO in een nieuw poezenboek geworden.

 
De fotootjes van de poezen zijn met foam opgeplakt en de randjes geschuurd. Het basisvel heb ik opgeleukt met allerlei poezen embellisments die ik nog ergens in een doosje vond (ja, wie wat bewaard die heeft wat...). Ben je nu helemaal enthousiast geworden van al die cirkels kijk dan even op het blog van ScrapPlezier welke sketch ik heb gebruikt en wie weet wil je zelf wel meedoen met onze challenge.

6 opmerkingen:

  1. oooooh wat mooi zeg, ben gek op katten, heb er zelf 4 rondlopen hier hihihihi, maar prachtig hoor helemaal leuk :)
    lieve groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt super leuk Alida wat een mooie details, prachtige LO!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n mooie layout gemaakt met deze sketch en wat een leuke details heb je gebruikt. Leuke foto's ook en rechtsonder wat een pracht koppie!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige oplossing van de cirkels.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee en dan dat riempje aan de zijkant, erg leuk gedaan hoor!

    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige layout, echt leuk die katten!
    Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!