donderdag 19 september 2013

De A & de B voor Annie!

We zijn begonnen met ons 2e project van de Creative Ladies en we hebben sinds kort ook een eigen logo ontworpen door 1 van onze eigen Creative Ladies; Karin, is 'ie niet prachtig?
De komende anderhalf jaar gaan we een ABC boek maken, elke maand maken we 2 letters op A5 voor 1 van de ladies. Ik heb deze maand de A & de B voor Annie gemaakt. Voor mezelf maak ik ook een ABC en is het de A van Alida geworden, maar voor Annie is het natuurlijk de A van Annie.
De ondergrond heb ik gemaakt met mijn favoriete kleuren dylusions en daarna met een template met mijn eigen silhouette wat meer kleuren gesprayed.  Er moest ook een MOO op de pagina zitten en die zit er rechts met mijn silhouette in distress inkt. Met modeling paste en een template wat accenten aangebracht.
De B is van boom en moest aan de hand van een kleurenpalet worden gemaakt. Deze ondergrond heb ik gemaakt met de distress stains en een brayer. Her en der de stempels wat ingekleurd met de distress markers.
Ik ben alweer begonnen aan de C van......, ja daar moeten jullie nog een maandje op wachten. Tot dan!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super mooi, de bovenste zo goed bedacht met jouzelf in de hoofdrol en de onderste prachtig qua kleur en compositie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat is dit weer mooi met je eigen silhouette en de b is ook zo mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tweede is mijn favo, zo mooi echt heel mooi! Goed begin van je boekje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!