woensdag 24 oktober 2012

Tag!

Op het gezellige forum van ScrapPlezier plaatst Yvon wekelijkse een leuke sketch voor een kaart en de afgelopen week zat er een sketch bij voor een tag en ja die moest ik natuurlijk maken.
De ondergrond is een tag en hier heb ik een pagina uit een oud woordenboek op geplakt. Licht bewerkt met witte gesso en laten drogen. Daarna gekleurd met de dylusions ink spray.
De stenen zijn gemaakt met een template en met zwarte gesso, dat geeft een heel ander effect dan de witte. De accolade is 2X bewerkt met blauwe wow embossingpoeder. De tekst is gestempeld met zwarte stazon.
Zowel het knoopje als het klosje heb ik aangezet met druine distrss inkt. De randen van de tag zijn gedistresset en ook aangezet met bruine inkt.
En op deze manier heb ik weer een leuk kaartje n.a.v. de sketch op het forum van ScrapPlezier. Bedankt voor het kijken.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige tag !!! Mooie kleuren en een mooie tekst.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Alida, super idee ! Mooie tekst !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag weer, dat blijven jouw favorieten he?

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie tag geworden zeg, prachtige heftige kleuren.
    De zwarte gesso heb je dat zelf gemaakt?

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tag en een leuk effect met het zwarte gesso!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie tag! Kleine details als het aanzetten van de knoop en het klosje met een beetje inkt maken het helemaal af,
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is supergaaf geworden Alida en fijn dat je de sketch gebruikt hebt

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!