zondag 27 januari 2013

Deck of Me januari 2013!

Op het SA forum doe ik elke week mee met een Deck of Me. Anita plaats elke week 2 woorden waar ik er 1 van kies en hierover maak ik een kaartje 10X15 met achterop de journaling. Ik wil op elk kaartje een ondergrond maken met inkt of verf. het maken van deze kaartjes probeer ik een jaar lang vol te houden en zo heb ik aan het eind van 2013, 52 kaartjes deck of me. Hieronder de kaartjes van januari.
Week 1 'op dit moment':
Week 2, 'verandering'
Week 3, 'lief':
Week 4, 'inspiratie':
Week 5, 'thuis':
Het kaartje van week 5, vandaag, is een beetje speciaal. Mijn moeder zou vandaag 66 jaar geworden zijn, helaas is ze 16,5 jaar geleden overleden. Ik vond het daarom bijzonder om vandaag deze oude foto van mijn moeder, Johan en mezelf te scrappen. Dit was in 1968, Johan, mijn broertje was net geboren.

6 opmerkingen:

  1. Ik volgde deze creaties van jou al op het SA-forum. Ze zien er schitterend uit ! Knap dat je dit iedere week volhoudt. En die foto met Tim....ik ben helemaal niet jaloers :-):-)....jullie zijn een prachtig setje :-):-)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi Alida, wat maak je er mooie dingen mee, ben heel benieuwd naar het vervolg!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al mooi uit, en dat voor het begin van het jaar. Ben zeer benieuwd wat er nog meer aan moois volgd.

    Groetjes Malies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende DOM wordt dit en wat mooi je kaartje van je moeder, zei is dan ook jong gestorven. Moeders sterven altijd te vroeg.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes Alida! en idd ontroerend het kaartje van je moeder. Je bent haar jong verloren zeg... Liefs Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!