zondag 20 januari 2013

Mail Art voor Marije!

Deze maand mocht ik 2 mail arts maken, 1 voor Wiebine (zie een eerdere post) en 1 voor Marije. Deze zonnige mail art heb ik voor Marije gemaakt.
De ondergrond is met dylusions ink spray gemaakt, daarna heb ik een rand met bloemen gemaakt met modeling paste. Dit iets meer kleur gegeven met distress inkt. Ik heb gestempeld met stazon en ingekleurd met de distress markers. Hier en daar een stukje washi tape voor de extra kleur accenten.
Op de achterkant heb ik nog een stukje gaas gespannen en dit na het sprayen verwijderd, dat geeft die leuke rand onderaan de envelop.
Ook nu krijg ik de envelopp weer niet recht in mijn bericht. Als iemand een tip heeft hoe ik dit kan draaien dan hoor ik dat graag. En natuurlijk lees ik ook met veel plezier je berichtje over deze mail art. Dank je wel voor het kijken.

7 opmerkingen:

  1. Wauw, die kleuren doen goed bij dit barre weer. Helpt me om te dromen.
    Prachtig gemaakt hoor.
    Ik wil wel helpen met het plaatsen van foto's, maar schijnbaar heeft ieder zo zijn tools.
    Ik "bewerk" ze eerst via Picasa en upload ze dan naar Picasa web. Als je hulp nodig hebt, hoor ik het wel.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje jij gaat als speer !! Ziet er super vrolijk uit !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mail art Alida, lekkere zonnige kleurtjes met dit winterse weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt deze mail art en ze zal er vast ook blij mee zijn om zo'n zonnige post te ontvangen. Een heel leuk effect met dat gaas ook.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren, maar zie ik daar alweer groen verschijnen?

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Alida, lekkere zonnige kleuren met deze kou, brrrrrr

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie mail art, mooie vrolijke kleuren.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!