zondag 28 april 2013

ATC tjes april 2013!

Jawel, de 1e ATC tjes vallen alweer in de brievenbus, dus de hoogste tijd om ze hier te laten zien. Op het SA forum was de uitdaging Think Pink, heerlijk om me uit te kunnen leven met roze.
Bij ScrapPlezier was het thema Tijd en daar heb ik een lekker vintage/shabby achtig ATC tje voor gemaakt met een embossingfolder en distress embossing poeder, dit blijft lekker ruw.
Wini had bij de Craftorij het thema Sprookjes bedacht, daar heb ik lang over moeten nadenken en uiteindelijk heb ik een kwartet van Hans & Grietje gebruikt. De ondergrond gestempeld en het kaartje met een paar lagen Utee bewerkt en gecrackled. Dit is het complete setje.
De Dutch ATC groep had als thema voorjaar. Hier heb ik de ondergrond met de gelli plate gemaakt en met goud embossingpoeder de stempel gezet.
De uitdaging met Marlies heb ik als volgt uitgewerkt en wil je weten wat Marlies er van heeft gemaakt kijk dan even hier.
En tot slot wilde Doreth graag een connected ATC zien en ook hier heb ik de achtergrond met de gelli plate gemaakt. Wat kun je daar geweldig mooie achtergronden mee maken, ik ben er helemaal weg van.
Dat waren de ATC tjes weer van april, een redelijk productieve maand, dat kwam ook wel door mijn vakantie. Bedankt voor het kijken en ik lees natuurlijk graag wat je ervan vindt en of je voorkeur hebt.

5 opmerkingen:

  1. Enorm leuke atc-tjes Alida en stuk voor stuk ook heel bijzonder, en ook heerlijk dat je vrij was natuurlijk.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Alida !! En allemaal zo verschillend. Je bent lekker bezig geweest !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat weer een prachtige serie ATC'tjes Alida mijn voorkeur gaat uit naar de sprookjes en de drie luik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie ATCs heb je gemaakt. Mijn favorieten zijn de connected en de roze ATCs en dat komt vooral door de mooie achtergrondjes.
    Nu maar hopen dat je connected serie mijn kant op komt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een productie heb je weer gedraaid, heerlijke miniprojectjes.
    En tja, moet je nog weten welke mijn favoriet is. Volgens mij kun je dat wel raden :-)

    Groetjes Pink Lady ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!