vrijdag 2 mei 2014

ATC tjes April 2014!

Wat leuk ik zit weer bij de favorieten van de Art Journey challenge van afgelopen maand met mijn mail art. Een hele eer en altijd leuk om te lezen, dank jullie wel.

Het is alweer mei, dus hoog tijd om mijn ATC tjes van april te laten zien. De kleur ATC tjes van Magenta heb ik al laten zien, maar ik heb er natuurlijk nog meer gemaakt.
Op het SA forum had Mazina een thema bedacht "vrij als een vogel....'. Met de nieuwe splash inkt van Art Journey heb ik de achtergrond gemaakt. Met een template met water de witte accenten. De vogels en de koeien zijn gestempeld met zwarte stazon en de tekst is gestickerd.
Bij de Craftorij was het thema "ogen". Ik heb een geweldige stempel van een gezicht waar ik de ogen zo sprekend van vindt, dat ik die alleen heb gestempeld. En verder had de ATC volgens mij niets meer nodig? CAS.
En tot slot de uitdaging met Marlies. Hier is de ondergrond gemaakt met verschillende kleuren distress paint op glans papier, de stempel (helaas iets bewogen) met archival black en de houten hartjes om het af te maken.
Een behoorlijke opbrengst met ATC tjes deze maand, wie weet de volgende maand ook weer?

4 opmerkingen:

  1. wat een verschillende uitwerkingen, heel leuk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer goed uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze blijven leuk hoor de Atc's je hebt er weer prachtige gemaakt deze maand vooral die ogen................

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie ATC's Alida, ben errrugg benieuwd naar jouw collectie, dat is vast een heel mooie verzameling aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!