woensdag 14 mei 2014

Hieperdepiephoera Brigitta is jarig!

Vandaag is Brigitta, 1 van de Creative Ladies, jarig en natuurlijk heb ik haar een zelfgemaakt kaartje gestuurd.

De basis is een postcard stempel met daarop 3 keer de hortensia gestempeld in groen. Ingekleurd met derwent potloden en gedoezeld met terpentine. Ook de bij en de vlinder heb ik op die manier gekleurd, de vlinder heeft ook nog een laagje glossy accents gekregen. Tekst gestempeld en gemat op een groter rondje, het geheel asymmetrisch op een vierkante kaart geplakt.
Brigitta, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een gezellige dag van!

9 opmerkingen:

  1. Hij lag gisteren in de bus en ik vindt hem prachtig! Super bedankt!
    x Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje! En die hortensiastempel, wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt Alida, super mooi geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Mooie kleuren.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een mooie kaart.............

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mooie verjaardags kaart voor Brigitta.
    Zo mooi met die hortensia stempel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Alinda, is echt super leuk om te doen dat stempelen.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart is dit geworden, daar zal Britiggat erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!