zondag 11 mei 2014

Vlieland!

Op het blog van Cards en Scrap staat weer een erg leuke scrapuitdaging, gebruik stiksels/stikwerk op je project. In combinatie met een sktech die ik tegenkwam op het blog van Kaisercraft ben ik aan de gang gegaan. Het was vandaag net herfst, dus ideaal scrapweer en ik heb deze LO van Vlieland gemaakt.
Het papier is uit de oude doos en eigenlijk voor een babyboek, maar het blauw met bruin en een tikkeltje roze past goed bij deze strandfoto's. Rondom de bruine mat van de grote foto heb ik met de naaimachine een randje gestikt en op de kleine fotootjes heb ik wat zigzagsteekjes verwerkt. Afgemaakt met washi tape, lint, touw, spoeltje, 3D tape en wat Pearls. Hieronder nog wat detailfoto's om het iets beter te kunnen zien.



 


Bedankt weer voor het kijken en voor al jullie leuke berichtjes op mijn vorige blogposts.

13 opmerkingen:

  1. Wow mooie LO, prachtige kleurencombinatie dat blauw met bruin!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige LO Alida mooi dat blauw/bruin en super leuke details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt perfect papier voor je foto's,super die kleuren!! Prachtig lootje geworden en erg mooi met die subtiele stiksels hier en daar!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend mooi lootje Alida en wat heb je netjes genaaid zeg.
    Ziet er leuk uit met deze foto's en de kleurkeuze van het papier.
    Fijn dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi met dat bruin en blauw samen.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    Ik vind het een erg leuke lo geworden. Gezellig dat je meedoet bij cards and scrap.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lo, mooi dat blauwe bij de foto,s!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig: papier keuze, kleur gebruik speelse opbouw. Super Alida!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie kleuren zo bij elkaar echt weer een heel mooie pagina....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige layout heb je gemaakt voor de scrapuitdaging van C&S!
    Erg mooi die kleuren in combinatie met de foto's!
    Groetjes Minke C&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig lootje super kleurtjes ook .
    Bedankt voor het mee doen C&S.
    groetjes<lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke layout, Alida, en wat een mooie details.
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en originele layout weer, Alida! Mooie foto's en het papier past er perfect bij!

    Dankjewel voor het (weer) meedoen met C&S!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!