donderdag 8 mei 2014

Beterschap!

De nieuwe Art Journey Challenge staat weer online, dit keer is de vraag van Corine om een tag op je kaart te verwerken. Ik heb een beterschapskaartje met de leuke nieuwe splash inkt van Art Journey gemaakt. Ik heb de inkt wat meer door elkaar op de kaart gedruppeld en toen met de brayer uitgerold, krijg je weer een heel ander effect.

Met een template en water de wittige achtergrond gemaakt en daarna met de waterdruppelstempel van Art Journey en water gestempeld. De rest is gestempeld met stazon en de vlinder heb ik met bleek wat lichter gemaakt. De tag is ook bewerkt met splash inkt en water. Erg leuk spul en met 4 flesjes inkt kun je heel veel leuke dingen doen, een geweldige aankoop op de Art Specially Beurs.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind de kaart heerlijk kleurrijk
    en zo leuk die vlinder op de tag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, echt een kaart van jou! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleuren....echt een geweldige kaart....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleurrijke kaart Alida, bedankt voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werkje, maar het resultaat mag gezien worden. Jij bent voor mij echt een voorbeeld als het gaat om kleurencombinaties te maken. Ook dat bleken van die vlinder, tipje dat ik moet onthouden. Ik vind het een hele leuke kaart en diegene die ze zal ontvangen, gaat ze met plezier bekijken.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben verliefd op deze mooie kaart met die geweldige achtergrond, mooie kleuren, kortom een hele mooie kaart.

    Liefs Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kleurrijk resultaat met deze inkten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtige kleuren! Heel mooi! Fijn dat je meedoet met de AJ challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!