maandag 26 mei 2014

Lef!

En wat stond er vorige week weer een leuke sketch bij de Dutch Dares, die moest ik gewoon gelijk maken. Ik had nog wat foto's liggen van de paardrijlessen met Gien en die heb ik op maat van vierkantjes gesneden zodat ze in de sketch pasten. Zowel de foto's als de rand van het papier heb ik licht opgeschuurd voor de verweerde rand. De foto's zijn met 3D tape opgeplakt. De 2 teksten zijn gestempeld en zijn voor mij oh zo waar.
 
 
Beste wel spannend om na zoveel jaar weer les te nemen en te gaan paardrijden, maar we hebben ons als doel gesteld dat we dit jaar willen galopperen langs het strand van 1 van de Waddeneilanden en ja daar is natuurlijk wel wat lef en les voor nodig. Maar we gaan er voor en wie weet in het najaar echte actie foto's.

11 opmerkingen:

  1. Ohhh...dapper hóór en wat een geweldige LO Alida, is dit je nieuwe papier? Mooi hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je Alida, dat je weer lessen hebt genomen!! En wat een super leuke layout heb je gemaakt!

    Dankjewel dat je weer met Dutch Dares hebt meegedaan!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is zeker LEF, wat een prachtige pagina heb je er weer van gemaakt. liefs JOukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow mooie pagina' s en wat een leuke quote!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige Quote en super leuke pagina Alida. Leuke foto's ook, ik vindt het echt lef hoor paardrijden, ik vindt het zo maar enge grote beesten, mooi om te zien maar ik blijf er ver vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en robuust in elkaar gezet.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super en idd wat een prachtige tekst! Lijkt me zo heerlijk om op een paard door de vrije natuur te rijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie uitvoering van de schets! dank je wel voor het meedoen met de schets van DD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze post is natuurlijk hartstikke mooi
    en een pracht tekst ook.
    (vond ik bij de poes in bovenstaande post ook).
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en romantische layout! Dankjewel voor het meedoen bij Dutch Dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je LO echt supermooi! Gaaf dat je weer lessen bent gaan nemen, met ook een geweldig doel voor ogen (ook mijn droom, om ooit over het strand te racen op een paard) Ik heb zelf ook plannen om weer te gaan paardrijden (laatste keer was ook wel bijna 15 jaar geleden) Dat is toch, samen met scrappen, mijn grote passie ;)
    Groetjes en fijn weekend (het regent hier!!) Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!