zaterdag 24 mei 2014

Q & R voor Karin!

Vandaag hadden we onze jaarlijkse Creative Ladiesdag en daar heb ik de Q en de R persoonlijk aan Karin overhandigd, de laatste 2 letters voor de zomerstop, in september gaan we weer verder.
De ondergrond heb ik gemaakt met verschillende kleuren distress inkt en dan vanaf mijn craft sheet met water gemengd op mijn papier aangebracht, de rest wat gesponst. De quote heb ik met grijs gestempeld over de hele pagina en daarna nog 1x met zwart. Wat glimmermist eroverheen voor de glans en de inchies geponst en daarna met wit gestempeld en met 3d tape opgeplakt.
De ondergrond van de roos is gestempeld met4 kleuren distress stains, iets bemist met water en daarna stempelen. De roos is met zwart gestempeld en ingekleurd met de distress markers.

En kijk eens hoe gezellig wij het vandaag hebben gehad? Hier staan we met ons boekje wat we tijdens de middagworkshop hebben gemaakt. Helaas was de tijd te kort (want ja, we moesten natuurlijk ook nog uitgebreid shoppen....) en moet ik het boekje thuis nog afmaken.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige uitwerkingen (nu kan ik ze even op mijn gemak bekijken :)) Alida en wat was het idd gezellig hè. Fijn om te lezen dat jullie ook weer veilig over zijn gekomen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja nog bedankt voor de schitterende letters! Het was erg gezellig gisteren!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige mooie letters de Q en de R met prachtige achtergronden weer.
    Wat heerlijk zo'n middag in Ede en tijd kom je altijd tekort.
    Dat ze dat niet gaan verkopen, hahaha.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het gezellig, leuk om elkaar weer eens te zien en te spreken! Je letters zijn erg mooi geworden nog een paar en we hebben weer een boekje vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk hoor zo'n dag. Mooie letters heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige letters en wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, ziet er ook gezellig uit...liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!