dinsdag 6 mei 2014

By the light of the moon!

Vorig jaar heb ik samen met Esther Hellendoorn weer onveilig gemaakt in de herfstvakantie. Het is dan Heksendoorn en wij zorgen voor een griezelig winkelavondje. De foto's lagen al een tijdje klaar om gescrapt te worden, maar ja, de tijd ontbrak een beetje.
Als basis heb ik een oud dessinvel gebruikt met paars/bruine tinten. Hier heb ik de randjes van afgesneden, deze gedistrest en op een zwart cardstock geplakt. De stenen uit de muur heb ik met modeling paste op het papier gezet en licht gekleurd met distress inkt. Linksboven in de hoek heb ik hetzelfde gedaan met een mask van een spinnenweb. De katjes gestempeld en de titel en het hek heb ik met de cameo uitgesneden. Bij de foto heb ik de randjes geschuurd en met 3D tape opgeplakt.



10 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan, leuke details ook.

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, hij is weer geweldig........echt heel mooi liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er "gezellig" griezelig uit.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Alida! Wat heerlijk om nog eens gezellig op je blogje rond te neuzen, en wat is er ontzettend veel te zien! Gave achtergrond hier met die stenen en spinnenweb! En die uitgesneden dingetjes maken er echt een plaatje van! Maar heb hier ook prachtige ATCtjes zien passeren, en een leuke poezelkaart! Ik zag ook een stempel van een paar ogen, super! Enfin, ik ben hier nog wel even zoet, jipie! Bedankt trouwens voor je lieve berichtje -bloos- groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel nooi, geweldige kleuren en mooie embellishments gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg gaaf geworden, je bent wel een lieve griezel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend mooie layout Alida en zo super gaaf met al die katten erbij.
    Ook al je prachtige creaties die ik gemist had nog even bewonderd en wat ben je ijverig geweest. Ze zien er stuk voor stuk mooi uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha...super mooi heksje :) en een prachtige LO, leuk dat katje wat je zo verbaasd aankijkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!