donderdag 29 mei 2014

ATC tjes Mei 2014!

Zo leuk, ik zit weer bij de favorieten van de Art Journey challenge, wat een eer om mijn splash inkt kaartje te zien pronken op het blog van Art Journey. Dank jullie wel en ik kijk alweer uit naar de nieuwe challenge die 1 juni online komt.
Vandaag wil ik de ATC tjes van mei laten zien, het was een maand met hindernissen, want mijn envelop met ATC tjes voor het SA forum is kwijtgeraakt bij de post. Zo balen, maar goed ik heb besloten om nog een setje te maken en die is gelukkig wel goed aangekomen.
Het thema was groeten uit en ik heb er groeten uit Italiƫ van gemaakt, Ciao. De basis is gestempeld met archival black en met wit krijt wat accenten gemaakt die dan niet meer worden gekleurd. De rest ingekleurd met de distress markers en de lucht met distress inkt.
Bij de Craftorij was het thema katten en ja als kattenliefhebber moet ik daar natuurlijk aan meedoen. Deze stempel van een Noorse Boskat blijf ik zo mooi vinden in combinatie met de tekst die wel heel waar is. Ik heb de ondergrond gesponst met distress inkt en de rest gestempeld met bruine stazon.
En de stempel van de Craft Stamper voor de uitdaging met Marlies heb ik in een kast verwerkt. Ik heb het idee gelift uit de CS, maar op mijn eigen manier verwerkt. De bloemetjes heb ik ingekleurd met derwent potloden en terpentine. De kast is gestempeld en gekleurd met distress inkt, daarna opengesneden en op de ondergrond met de bloemetjes geplakt. Mooi kastrandje erlangs en kastknopjes en klaar is mijn ATC voor Marlies.

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig Alida, en wat leuk dat je weer favoriet bent....was ook een prachtige kleurrijke kaart met tag...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ATC-tjes. Beetje zelfde kleuren spectrum erg mooie combi. Leuk idee die kast met daarin de flesjes.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie ATCtjes! Gefeliciteerd dat je bij de favorieten van AJ zit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik kan niet kiezen ze zijn alle drie heel mooi! Super! De meest bijzondere is de bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerkingen allemaal.
    De kast met de flesjes vind ik wel geweldig leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend wat een pracht creaties weer en logisch toch
    dat je dan bij de favorieten komt.
    De onderste vind ik zo gaaf gemaakt. echt een topper.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!