vrijdag 27 juli 2012

ATC tjes van de maand juli!

Het is vakantie, dus minder ATC swaps, maar zeker de moeite waard om die hier ook te laten zien.
Het thema bij het forum van Love Scrapping was deze maand reizen. Daar heb ik deze 2 ATC tjes voor gemaakt.
Uiteraard moest er 1 ATC met New York bijzitten. Deze heb ik gemaakt met de nieuwe zomer distress inkten van Tim Holz, gestempeld met stazon black en nog een keer gespiegeld afgedrukt. De randjes zijn met walnut stain aangezet en er zit een laagje perfect pearl spray overheen.
De 2e is ook met distress inkt als achtergrond gemaakt en gestempeld met stazon bruin. De Eiffeltoren uit de prachtige stad Parijs. Ik heb de ATC tot slot nog 2 lagen Utee gegeven om het af te maken.
En de laatste voor deze maand is het toepassen van een resist techniek voor de swap van Doreth. Hier heb ik alle zomerkleuren van de distress inkt gebruikt, die roze vind ik ook zo mooi. De vogeltjes zijn gestempeld door ze op de stempel te kleuren met de distress markers en af te drukken, geeft wel een apart effect.
Nou, dat waren mijn ATC tjes voor de maand juli, op naar de uitdagingen van augustus.

4 opmerkingen:

  1. prachtig! Die laatsteis echt zomers zeg, wat een mooie kleuren! Ben benieuwd welke morgen in de brievenbus liggen:-)
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal ! Ik vind de zomer kleuren ook erg mooi, ze passen zo goed bij elkaar. Ik ben ook heel benieuwd of er zo'n mooi kaartje in mijn brievenbus belandt.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met de eiffeltoren is mijn favoriet, ik durf het haast niet te vragen... ruilen? Het is ECHT een mooietje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!