dinsdag 3 juli 2012

Een zomerse Tag!

Op het blog van Art Specially Friends stond een leuke uitdaging.
De opdracht is om een tag te maken waarbij je gebruik maakt van meerdere media.
Ik heb er voor gekozen om een zomerse tag te maken.
De ondergrond is deels beplakt met een stukje woordenboekpapier en op een aantal plekken heb ik met een malletje wat gesso opgebracht. Na het drogen de tag gesponst in de nieuwe zomers distress ink kleuren. De randjes van de tag heb ik gedistresset en aangezet met distress ink walnut stain.
Ik heb gestempeld met stazon black, het mannetje is ingekleurd met de distress markers, zo komt 'ie iets beter uit.
De typemachine heb ik bewerkt met crackle paint rock candy en gekleurd met de distress stains, daarna met 3D tape opgeplakt.
Het lintje bovenin is ook gekleurd met de distress ink, klosje, touw en bedeltje eraan en de tag is klaar.

Ik lees graag weer wat je ervan vindt, bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Gaaf Alida, wat mooi ook dat je een malletje hebt gebruikt. En die kleuren zijn erg mooi, die moet ik toch ook maar hebben...
    Heerlijk aan het scrappen geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Alida, leuke details zitten er op je tag zoals dat mini-klosje (wat een schatje).
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very pretty tag :)
    I like these colors :)

    XoXo
    Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tag van jou vind ik ook erg mooi! Heerlijk he, die nieuwe vrolijke distress-kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kleuren.. en leuke techniek met de Gesso!!! Echt een plaatje.... jullie maken het me niet makkelijk om te kiezen zeg!!!! Dank je wel voor het meedoen met de ARTSpecially Friends Challenge.

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een leuke tag gemaakt en je hebt een mooi blog.
    Ik ben je volger geworden, ik kom nog eens langs!
    (leuke ezel op de foto ;-))
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!