woensdag 18 juli 2012

Mail Art!

Bij de Craftorij heb ik meegedaan met mijn 1e Mail Art Swap. Ik heb deze envelop en een bijpassend kaartje naar Yvonne gestuurd.
Een Mail Art is eigenlijk niets anders dan het 'opleuken' van een envelop die je naar iemand stuurt. Dit kan op allerlei verschillende manieren. Ik heb er ook een bijpassend kaarje bij gemaakt. Een lege envelop is wel heel zielig toch?
Ik heb de envelop bewerkt met de nieuwe zomerdistresskleuren van Tim Holtz.
De voorkant is afgemaakt met de rozenstempels van Art Journey.
Voor de achterkant heb ik gekozen voor het thema post in combinatie met vogels. Het is zo leuk om te doen en om te krijgen, ik geloof dat ik er weer een verslaving bij heb.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat. Bedankt voor het kijken.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een heel mooi zetje geworden. Yvonne boft er maar mee.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik ben er heel blij mee. De envelop en kaart hangen te pronken in mijn hokje, op mijn kippen"prikbord".
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al gezien,wat is hij mooi! en wat zijn de nieuwe kleuren mooi! Geweldig geheel heb je er van gemaakt!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!