zondag 8 juli 2012

Tim Holtz Tag juli 2012!

Ook in juli heb ik mijn eigen versie van de Tim Holtz tag gemaakt.
Het was wat lastig om een onderwerp te kiezen, omdat wij de viering van 4 juli niet kennen. Ik heb er dan ook maar voor gekozen om het gewoon over vakantie te laten gaan, juli is toch bij uitstek de vakantiemaand.
Het is een erg leuke techniek om met alcholinkt en een blaasbalgje te werken, de inkt loopt heel mooi uit op deze manier.
De 1 is van chipboard, gekleurd met een distress stain en daarna afgewerkt met een laagje glossy accents.
Het is een zomerse tag geworden met als vakantiebestemming Parijs, een heerlijke stad waar je nooit uitgekeken raakt.
Bedankt voor het kijken en een berichtje lees ik natuurlijk graag.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden! En het kan niet missen: paars.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paars, de lievelingskleur van mijn ventje. Heel mooi. Parijs ... zo romantisch ... Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met heel mooie kleurschakeringen zo.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende tag geworden Alida, mooie kleuren. ik heb overigens gewoon door een rietje geblazen, dat werkte ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk Alida! en wat snel ook alweer.
    En inderdaad het kan niet missen dat paars :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Alida, de kleuren zijn weer erg mooi. Ik blaas ook meestal met een rietje, heb geen eens een blaasbalgje hihihi.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo grappig om te zien dat wij Nederlanders voor een heel ander thema kiezen dan Tim. Ik heb er ook een zomerse vakantietag van gemaakt. Deze vind ik ook erg mooi geworden, met een leuke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!