zaterdag 14 juli 2012

Scrapbook Queen!

Deze LO van onze Noorse Boskat, Elmo had ik nog liggen en nog nooit laten zien.
Als basis heb ik een wit vel cardstock gebruikt, deze bewerkt met blauwe glimmermist en een malletje. Het papier is van Tim Holtz, de randjes zijn geinkt.
Elmo is helaas in juni 2011 plotseling overleden, maar het was een echte scrappoes. Als ik achter mijn bureautje zat moest ze er vaak bovenop gaan liggen of er in ieder geval bij zijn. Mijn Scrapbook Queen!
Bedankt voor het kijken en natuurlijk altijd leuk als je een berichtje achterlaat.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend deze kleuren bij de foto!!
    Erg leuk gedaan, Alida!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren en een mooie kat! Heel mooie lo,
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en wat een prachtige kat.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombi.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!