vrijdag 20 juli 2012

Mijn 1e kaartjes met Dylusions ink spray!

Ik heb het heel lang kunnen voorkomen, maar deze week ben ik dan toch overstag gegaan en ik heb 5 kleuren dylusions ink spray aangeschaft. Gisterenavond lekker aan het kliederen geweest en dit is het resultaat.

De ondergrond van de beide kaartjes heb ik gekleurd met verschillende kleuren dylusions, daarna met een template hier en daar wat gesso opgebracht. Het 1e kaartje is gestempeld met archival inkt en mooie Art Journey stempels.

Bij het 2e kaartje heb ik de distressmarkers gebruikt om in te kleuren, dat werkt ook heel goed samen met deze geweldige inkt.

Ik ben helemaal enthousiast, ik heb gelijk de andere 7 kleuren besteld en er zullen meer werkstukken volgen met dylusions ink spray.

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, ik lees ze altijd graag!

6 opmerkingen:

  1. Al weer over stag voor iets moois, heb je nog wel tijd om te werken, met al die mooie hobby dingen??
    :-)

    Ze zijn weer mooi hoor.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Alida, werkt ook super he? En volgens mij is deze ranger ontwerper toch een vriendin vam TH. Ja dan moet het goed komen.

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Alida, super!
    En je bent echt helemaal over op de kaartjes zie ik wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi Alida, ik heb de sprays nog weten te weerstaan en wil nu eerst de stains aanschaffen. Er moet tenslotte nog wat te wensen overblijven ;-)
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het spookt in blogland....eerst is mijn berichtje verdwenen en dan ineens weer terug :-O
      Maar ik zie dat het gelukt is met de tekst plaatsen (hoera!!)
      Groetjes Yvonne.

      Verwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!