maandag 2 juli 2012

CJ!

Het afgelopen half jaar heb ik meegedaan met een CJ stempeltechnieken via het SA forum. Elke maand kreeg ik een ander CJ in de bus en daar heb ik een bladzijde voor gestempeld. Mijn eigen CJ lag zaterdag weer in de bus en het is zo'n mooi boekwerkje geworden, ik ben er helemaal blij van.
Op 1 december is mijn CJ haar reis begonnen, deze pagina's heb ik zelf gemaakt. De voor en achterkant van mijn boekje:
Mijn eigen voorstel tag,welkomstwoordje en mijn techniek met Utee:

De bijdrage van Esther en van Astrid:
De bijdrage van Yvonne en Joukje:

En de bijdrage van Margriet en Yvonne E:


Ik krijg em helaas niet recht geplaatst, dus maar een beetje met een schuin oog kijken dan.
Wat een geweldig mooi boekwerkje heb ik ontvangen he? Het is een naslagwerkje met allemaal verschillende stempeltechnieken geworden. Esther, Astrid, Yvonne K, Joukje, Margriet en Yvonne E. ontzettend bedankt voor jullie bijdragen aan mijn prachtige CJ.

Deze uitwerkingen heb ik gemaakt.
Voor Yvonne E:


Voor Margriet:




Voor Astrid:




Voor Joukje:



Voor Yvonne K:



Voor Esther:



Het was erg leuk en inspirerend om te doen. In het najaar gaan we nog een CJ ronde doen. Ik heb er nu al zin in.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig om te zien Alida!
    En wat leuk om het geheel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, mooi geworden zeg. ook leuk voor love scrapping om te doen, ons eigen gezellige forum!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi geworden.
    Hint: Misschien is je foto weer te groot en wil hij daarom niet recht op staan. Net zoals we de vorige keer tegen kwamen met een foto.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, ik kon me eigenlijk niet zoveel bij een CJ voorstellen maar dit ziet er superleuk uit en duidelijk beschreven wat je moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geworden Alida, ik heb de mijne vandaag ook ontvangen en je pagina is in het echt nog veel mooier.
    Ik verheug me nu al op september.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je een kijkje neemt op mijn blog.
Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze altijd met veel plezier!